Selasa, 6 September 2011

Informasi Bimbingan dan Kaunseling

Untuk makluman semua warga SEMENTAS, bermula pada 1hb September 2011, Guru Bimbingan dan Kaunseling sesi petang, Puan Salehah binti Mohamood telah pun  bersara. 
(Puan Salehah)

Oleh itu, tempat beliau di sesi petang akan digantikan oleh Puan Azrinda binti Othman yang sebelum ini bertugas di sesi pagi. Unit Bimbingan dan Kaunseling Sementas ingin merakamkan setinggi penghargaan dan jutaan ucapan terima kasih  di atas segala khidmat bakti beliau sepanjang bertugas sebagai Guru Bimbingan dan Kaunseling di SMK Taman Selayang bermula pada 1hb Januari 2007 dan di sekolah ini 1hb Februari 2000. Hanya Allah yang mampu membalasnya.
(Puan Azrinda)

Maka Guru Bimbingan dan Kaunseling sesi pagi kembali berdua, Puan Faridah Nisah binti Chekku dan Encik Muhamad Lutfi bin Zainal Abidin.
(Puan Faridah Nisah & Encik Lutfi)

Pada 4hb September 2011 yang lepas bersamaan 6 Syawal 1432 Hijriah, Puan Noraini binti Omar, Guru Bimbingan dan Kaunseling sesi petang pula telah selamat melahirkan cahaya mata keempat, seorang bayi perempuan pada jam 11.50 pagi. Kedua ibu dan anak dimaklumkan sihat, alhamdulillah.
(Puan Noraini)

Tahniah diucapkan kepada Puan Noraini dan Encik Zuraidi. Semoga kehadiran ahlil keluarga baru ini terus memeriahkan Syawal pada kali ini. Semoga terus produktif dalam meramaikan umat Nabi Muhammad (SAW) sekaligus menyahut seruan kerajaan dalam mensasar jumlah rakyat Malaysia seramai 27juta orang. Hehe..
wow~

p/s Teruskan usaha anda dalam memberi sokongan kepada perkhidmatan bimbingan dan kaunseling di SEMENTAS yer.. 

2 ulasan:

Tuan-TwoOne berkata...

ckgu salehah da bersara, awat tak haba'? baru tau arini

kaunselingsementas berkata...

pihak sekolah akan buat majlis untuk puan salehah nanti, insya allah..